۲

دانلود بازی ایرانی فرش - فکری رایانه ای-درسی

 علمی درسی دانلود محصولات فرهنگی


جهت دانلود زبان انگلیسی اول 1 راهنمایی 

اینجا کلیک نمائید ....


جهت دانلود زبان انگلیسیدوم 2 راهنمایی 

اینجا کلیک نمائید ....


جهت دانلود زبان انگلیسیسوم 3 راهنمایی 


اینجا کلیک نمائید ....


جهت دانلود عربی اول 1 راهنمایی 

اینجا کلیک نمائید ....


جهت دانلود عربی دوم 2 راهنمایی 

اینجا کلیک نمائید ....


جهت دانلود عربی سوم 3 راهنمایی 

اینجا کلیک نمائید ....




دانلود نمونه سوالات زبان انگلیسی اول 1 راهنمایی 

اینجا کلیک نمائید ...


دانلود نمونه سوالات زبان انگلیسی دوم 2 راهنمایی 

اینجا کلیک نمائید ...


دانلود نمونه سوالات زبان انگلیسی سوم 3 راهنمایی 

اینجا کلیک نمائید ...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلود نمونه سوالات عربی اول 1 راهنمایی 

اینجا کلیک نمائید ...


دانلود نمونه سوالات عربی دوم 2 راهنمایی 

اینجا کلیک نمائید ...


دانلود نمونه سوالات عربی سوم 3 راهنمایی 

اینجا کلیک نمائید ...

--------------------------------------------------------------------------------------------------


معرفی و دانلود بازی ایرانی فرش

بازی ایرانی فرش در بین تمامی بازی های ایرانی مستقلی که ساخته شده ، به مانند گوهریست که به زیبایی می درخشد ، چرا که خلاقیت در ساخت آن و نیز سازنده این اثر ، بی نظیر است. از سازنده این بازی زیبا ، پیش تر نیز بازی هایی چون Bo و EveryThink Can Draw رو دیده بودیم که هر دو توانسته بودند توجه منتقدان بازی ساز را جلب کنن و در نمایشگاه توکیو گیم شو و ….. موفق به کسب مقام های بالا شوند ، بله بازی ایرانی فرش نیز ، ساخته اقای مهدی بهرامی می باشد که یکی از جوانان خوش ذوق کشور ماست.


ما امروز در بخش دانلود بازی های ایرانی ، بازی فرش رو برای شما اماده کردیم که در این گیم شما باید تمامی خلاقیت و هوش خود را به کار ببرید تا بتوانید مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید ، بازی از این قرار است که در ابتدا شما در یک محیطی قرار دارید که مسیری برای شما مشخص شده و شما باید این فرش را با چرخاندن به جهت های مختلف ، روی ان مسیر به حرکت در بیاورید و خب مراحل ابتدایی به شما جهت های حرکت مختلف را نشان می دهد و در انتها نیز باید به سمت معکب سرخی که در انتهای مسیر قرار دارد برسید ، در مراحل بعدی که می توان گفت بازی به صورت کامل شروع می شود ، شما باید به مرور کار های دشوار تر و سخت تری انجام دهید ، به این صورت که در بعضی مراحل ، این مسیری که شما باید روی ان حرکت کنید ، از هم گسسته شده و کاشی هایی که مسیر شما را تعیین می کنند به شکل متفاوتی چیده شده اند و شما باید فرش را طوری هدایت کنید که با باز شدن فرش ، ان بخش از تعداد کاشی هایی که در مسیر شما کم است را برداشته و با یک چرخش درست و مناسب ، در جایی که مسیر شما را تکمیل می کند قرار دهید و این پازل مسیر خود و رسیدن به مکعب انتهای مسیر را تکمیل کنید. حال انکه این مراحل و مسائل نیاز به توجه و حوصله بازی کن دارد و گیم پلی بازی به قدری جذاب طراحی شده است که خسته شدن شما در این بازی می توان گفت امری محال است و در حین اینکه مراحل را می گذرانید به قدری درگیر ان خواهید بود که گذشت زمان را متوجه نخواهید شد.خوب به خاطر داریم که در زمان عرضه این بازی ، یکی از بزرگان صنعت گیم جهان در صفحه تویتر خود ، به طرفداران خود ، بازی ایرانی فرش را توصیه کرده بود و این امر ، خود بیانگر ابتکار عمل در طراحی این ایده جدید را نشان می دهد.


در طول بازی ، ذهن شما سخت درگیر مراحل و مسائل دشوار ان است و به شدت نیاز به موسیقی در حین بازی دیده می شود که باید گفت بازی ایرانی فرش در این بخش هم حرف های زیادی برای گفتن دارد. چرا که گیم پلی را ، موسیقی متن زیبا و سنتی ایرانی که ساخته اقای مسلم رسولی ، است همراهی میکند که این خود به زیبایی بازی افزوده است. و در انتها به شما دوستان عزیز توصیه میکنیم که این بازی ایرانی را که به نوعی برگزیده بخش بازی های ایرانی  است را دانلود کنید.

برای دریافت "دانلود" بازی حجم 18 مگا بایت :


----------------------------------------------------------------
دانلود باز ی فکری رایانه ای جاذبه زمین 

 

یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده که در این بازی نیروی جاذبه شبیه سازی شده است و شما باید با قرار دادن بلوک های مختلف در هر مرحله توپ را به نقطه مطلوب برسانید .

 به این منظور در بازی؛ بازیکن باید حواس خود را به نیروی جاذبه جمع کند و با هوشمندی بلوک های دارای اشکال مختلف را بر سر راه توپ قرار دهد.

حجم:112 مگابایت

 

  دانلود بازیدانلود با لینک مستقیم

 


  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

 

  منبع :   وطن دانلود - www.vatandownload.com



نظرات (۲)

    • پاسخ:

      سلام چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پيوندهاي اصلي